מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים

יעד גני

3 קידום הילדים לשליטה בכלל תחומי הדעת בתוכניות הלימודים


  • בעל ידע מגוון בתחומי הדעת הנלמדים ובמושגי יסוד נלמדים.
  • חווה ומתנסה בפעילויות העשרה מגוונות ואינטגרטיביות.
  • להכיר את תוכניות הלימודים לגן הילדים ולכתוב תוכנית עבודה, אינטגרטיבית לכל תחומי הדעת: מתמטיקה, מדעים, טכנולוגיה, חינוך גופני, אומנות, מוזיקה, מדיה דיגיטלית.
  • לתכנן מגוון פעילויות למידה והעשרה בגן ומחוצה לו: ביקור במוזיאון, בקונצרט, צפייה בהצגה (כולל פעילות הכנה בגן לקראת כל פעילות ועיבוד החוויה בעקבותיה).
  • להשתתף בקורסים הדיסציפלינריים לפיתוח המקצועי, המותאמים ליעדי המחוז ולצורכי הגננת.
  • לפעול בהלימה מרבית לתוכניות החינוך הרגיל באשכולות הליבה, תוך התאמת ההוראה למאפייני הילדים.
  • לשלב בתוכנית הגנית נושאים רלוונטיים מתחומי ההכנה לחיים לקידום תפקוד עצמאי ואוטונומי בחיי היומיום, כחלק מתחומי הליבה של החינוך המיוחד.
  • לקיים תהליכי הוראה-למידה ברוח משנת החמ"ד.
  • ליצור חיבור בין תחומי הדעת לחינוך לאורח חיים של קיום תורה ומצוות.


איך אדע שמתקדמים אל היעד?
קיימת תוכנית לימודים שנתית אינטגרטיבית, הבאה לידי ביטוי לאורך חודשי השנה.
מתקיימות פעילויות תרבות והעשרה לאורך השנה.
ילדי הגן מצליחים לקיים העברה מתחום דעת אחד לאחר ומשכללים את מיומנויותיהם בעקבות הנלמד.

סרטים באתר גננט-בוסתנט

חינוך מיוחד

חמ"ד

  • אתר החמ"ד- חמדת העיתים בגן הילדים, יוזמות פורחות באוויר, חמשת החכמים, לימוד זהות ציונית דתית לאור דמויות החמ"ד, מתחילים מבראשית ממשיכים בשמות, אשירה לה' בחיי.

מגזר ערבי