תכנית רב-שנתית:גני ילדים

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

גני ילדים

יעד 10: קידום חינוך איכותי בגילאים הצעירים לצמצום הפערים

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

  • אין מדדי תוצאה למדד זה

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

140. הרחבת והעמקת תפקיד הגננת המובילה | מינהל פדגוגי  | ♠

141. פתיחת מרכזים חדשים לגיל הרך| מינהל פדגוגי | ♠

142. פיתוח כלים לגננות לקידום "הגן העתידי"[1] | מינהל פדגוגי 

143. פיתוח כלים ומענים חינוכיים מותאמים בגני הילדים (תכנית מעגן)[2] | מינהל פדגוגי | ♣♠

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר גנים עם סייעת שנייה בגילאי 3-4 5,112 5,208
מספר גננות מובילות 1163 1221 1282 1346 1413
מספר ילדים במרכזים לגיל הרך 27,000 38,000 55,000 65,000 75,000
מספר גנים בהם פעילה תכנית מעגן 2,122 2,200 2,400 2,650 3,000
מספר גני הילדים בתכנית איכות החינוך בחברה הערבית 150
  1. עקרונות מובילים בתפיסת החינוך הקדם יסודית (מה תפקיד הגן במאה ה 21): ארגון סביבה, תפקיד הצוות, שיטות למידה, מיומנויות וערכים.
  2. מערך תומך גן. תכנית התערבות מערכתית רב-תחומית בתחומי ההתפתחות השונים, עבור ילדים המתקשים בתפקודם במסגרות החינוך בגיל הרך.