תכנית רב-שנתית:חינוך יסודי

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

חינוך יסודי

יעד 10: קידום חינוך איכותי בגילאים הצעירים לצמצום הפערים

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

מדדי למידה משמעותית בכיתות ה׳-ו׳.pngמדדי למידה משמעותית בכיתות ה׳-ו׳ - יסודי.pngשיעור המורים המדווחים על הוראה דיפרנציאלית.pngשיעור כיתות א׳-ג׳ עם ממוצע של 32 תלמידים ומטה.png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

144. מתווה להכשרת מורים ביסודי | מינהל עובדי הוראה, מינהל פדגוגי, מל"ג | ♣♠

145. תפקידי המורה ביסודי: חיזוק תפקיד מחנך הכיתה וההוראה הכוללת והתאמת המדיניות והפיתוח המקצועי להוראה בכיתה הטרוגנית | מינהל פדגוגי  | ♣♠

146. פיתוח מקצועי ביסודי: הטמעת מודל ההדרכה דיפרנציאלי, קהילות לומדות, מאמנים ומורים מובילים |מינהל פדגוגי | ♣♠

147. בינוי כיתות בהתאם למדיניות הקטנת מספר התלמידים בכיתות לפי עשרוני הטיפוח | מינהל פיתוח | ♠

148. הפעלת מערך בית הספר של החופש הגדול ושל החגים והפעלת צהרונים במסגרת תכנית ניצנים| מינהל פדגוגי ומינהל חברה ונוער | ♣♠

149. הגדלת הגמישות בהקצאת שעות ההוראה ובתקציב | מינהל פדגוגי  | ♠

150. גיבוש מדיניות בנושא מעורבות הורים ושיעורי בית והטמעת תכנית "חונכות בקריאה" - תכנית למעורבות הורים כמלווים  הנאה בקריאה ותרגול מיומנות הקריאה| מינהל פדגוגי  | ♣

151. פעילות גופנית: גיבוש מדיניות בנושא תרבות של פעילות גופנית במסגרת השיעורים כמפתח לשיפור הישגים ואקלים | מינהל פדגוגי | ♣    

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר ילדים המשתתפים בבית הספר של החופש הגדול (מופיע גם תחת יעד 13) 320,229 340,469 369,119
מספר ילדים המשתתפים בבית הספר של החגים (מופיע גם תחת יעד 13) 342,000 376,000 413,820 455,202
מספר ילדים בתכנית ניצנים 502,157 552,373 607,610 668,371
מספר מוסדות בתכנית ניצנים 11,444 12,588 13,847 15,232
שיעור בתי"ס יסודיים בהם מונה רכז השתלבות 1,286 1,400 1,800 1,855