תכנית רב-שנתית:זכאות לבגרות

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

זכאות לבגרות

יעד 1: קידום הידע וההישגים בכל תחומי הדעת, בדגש על שפת אם, מתמטיקה, אנגלית ומדעים

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

זכאות לבגרות ובגרות מצטיינת.png

 : משימת מטה | ♣ : משימת מחוזותמשימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

1. ליווי אישי למנהלים והדרכה בתחומי הדעת למורים בבתי ספר ששיעור הזכאות לבגרות בהם נמוך | מזכירות פדגוגית ומינהל פדגוגי | ♣♠

2. תכניות לעידוד מצויינות בקרב תלמידים מכלל הרמות והמגזרים | מינהל פדגוגי | ♣♠

3. ליווי והדרכה לשיפור הישגים בבתי ספר במיקוד| מינהל פדגוגי | ♣♠

4. קידום תכניות ייחודיות לאוכלוסיות שונות להעלאת הזכאות לבגרות | מינהל פדגוגי | ♣♠

5. מיקוד בחסרי בגרות אחת בפרט באוכלוסיות תלמידים ממוקדות (חרדים, יוצאי אתיופיה, מגזר ערבי) | ומינהל פדגוגי | ♣♠

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
שיעור התלמידים במוסדות המגישים לבגרות החסרים בגרות במקצוע יחיד כדי להגיע לבגרות מלאה 2.79% 2.53% 2.28% 2.02% 1.76%
שיעור התלמידים שלא נבחנו כלל במתמטיקה מהמסיימים בכיתה י"א 15.72%
שיעור התלמידים שלא נבחנו כלל באנגלית מהמסיימים בכיתה י"א 16.09%
שיעור הזכאות לבגרות בכיתות מותאמות:
  • שיעור הזכאים לבגרות בי"ב - ל"ב טכנולוגי
  • שיעור הזכאים לבגרות בי"ב - ל"ב עיוני
(ע"ו)

48.21%

74.1%