תכנית רב-שנתית:סובלנות

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

סובלנות

יעד 5: חינוך לערכים יהודיים, דמוקרטיים, ציוניים וחברתיים, תוך טיפוח זהות וערכי מורשת ייחודיים בתוך מרחב חיים משותף בחברה הישראלית

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

מאמצי בית ספר לקידום סובלנות כלפי האחר והשונה.png שיעור תלמידי חינוך מיוחד משולבים בחינוך הרגיל מתוך כלל תלמידי חינוך מיוחד.png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

59. פיתוח כלים להכלת השונות בכיתת האם ובבית הספר | מינהל חברה ונוער | ♠

60. תכניות לימודים וחומרי למידה: פיתוח והדגשת תכנים בנושא סובלנות | מזכירות פדגוגית, מינהל חברה ונוער | ♣♠

61. קידום מפגשים בין מגזריים לביסוס ההיכרות, בין היתר במסגרת "תקווה ישראלית" | מינהל חברה ונוער מינהל פדגוגי ומזכירות פדגוגית | ♣♠

62. קידום שילוב מורים: שילוב מורים יוצאי אתיופיה, מורים עולים ומורים מהמגזר הערבי | מינהל עובדי הוראה | ♣♠

63. שילוב ילדי החינוך המיוחד במסגרות החינוך הבלתי פורמאלי | מינהל חברה ונוער | ♣♠

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
  • שיעור המשתתפים בתכניות מפגשים בין מגזריים
  • שיעור התלמידים ("מפגשים")
  • שיעור בתי הספר ("בתי ספר תאומים", "לימוד משותף")
8,282 14,587 17,504 21,004 25,205
מספר המורים בתכניות ייחודיות המשלבות מורים ממגזרים שונים 3,482 4,500 * * *
מספר ילדי חינוך מיוחד המשולבים במסגרות חינוך בלתי פורמאליות 6,000 6,300 6,600 7,000 7,350

* תלוי תקציב