תכנית רב-שנתית:מתמטיקה

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מתמטיקה

יעד 1: קידום הידע וההישגים בכל תחומי הדעת, בדגש על שפת אם, מתמטיקה, אנגלית ומדעים

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

שיעור הזכאים לבגרות הכוללת מתמטיקה ב-3-4-5 יח״ל מהלומדים בי״ב.png

מתמטיקה ח׳.pngמתמטיקה ה׳.png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

10. הגדלת מספר לומדי 5 יחידות מתמטיקה, בדגש על פריפריה ואוכלוסיות ייחודיות | מזכירות פדגוגית | ♣♠

11. הגדלת מספר התלמידים הלומדים ב-5 יחידות מתמטיקה וחונכים תלמידים ב-3-4 יחידות לימוד במתמטיקה | מינהל פדגוגי ומינהל חברה ונוער | ♣♠

12. הסבת אקדמאים להוראת מתמטיקה והרחבת ההסמכה להוראת 4-5 יחידות  | מינהל עובדי הוראה | ♠

13. פיתוח והרחבת קהילות מקצועיות למורים | מינהל עובדי הוראה ומזכירות פדגוגית

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר תלמידים בתיכון הויורטואלי במתמטיקה 384 421 430 440 450
מספר בתי ספר עם מגמת 5 יח"ל מתמטיקה     690 710 720 730 740
מספר הניגשים לבחינת בגרות ברמת 5 יח"ל במתמטיקה, מתוך הלומדים בי"ב בבתי הספר המגישים לבגרות     16,192 16,496 17,738 18,600 18,900
שיעור הנושרים מ-5 יח"ל מתמטיקה בכיתות י-י"ב 40% 38% 36% 34% 32%
שיעור המורים המלמדים מתמטיקה שלא הוכשרו בהכשרתם להוראת מתמטיקה כ-40% 38% 36% 34% 32%
מספר הסטודנטים הלומדים הוראת מתמטיקה 1,560 1,523 1,560 1,652 1,708
מספר התלמידים החונכים במסגרת תכנית "ניפגש ב-5" 801 800 800 1000 1200*