תכנית רב-שנתית:פיתוח מקצועי-מורים

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

פיתוח מקצועי מורים

יעד 11: טיוב ההכשרה, הקליטה, הפיתוח המקצועי וההערכה לעובדי ההוראה

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

ניהול פיתוח הצוות החינוכי בבית-הספר -דיווחי מורים.pngעבודה שיתופים של מורים בביה״ס - דיווח מורים.png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

158. פיתוח והרחבה של תהליכי פיתוח מקצועי במרחבים חדשים ובמסגרות למידה חדשות על כל רצף הקריירה  | מינהל עובדי הוראה | ♣♠

  • מורים מובילים
  • מרכזי סימולציה
  • קהילות מקצועיות לומדות

159. הטמעת הערכה אפקטיבית לעובדי הוראה וחיבורו לפיתוח המקצועי של עובד ההוראה | מינהל עובדי הוראה | ♠

160. חיזוק מקומו של בית הספר בתהליכי הפיתוח המקצועי של עובדי הוראה (תכנית פיתוח מקצועי בית ספרית)| מינהל עובדי הוראה | ♠

161. הדרכה: ניהול אפקטיבי של ההדרכה והטמעת מודל הדרכה חדש ביסודי| משנה למנכ"ל | ♣♠

162. ניהול אפקטיבי של תומכי הוראה: סטודנטים, שירות לאומי-אזרחי, מורות חיילות ומתנדבים נוספים | מינהל חברה ונוער ומינהל עובדי הוראה | ♣♠ 

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר הקהילות המקצועיות הלומדות בתחומי הדעת 98 150 300 400 550
מספר משתתפים בסדנאות סימולציה במרכזי הסימולציה 13,000 32,000 39,000 48,000 54,000
מספר בתי ספר הפועלים בגמישות פדגוגית של הפיתוח המקצועי 800 1,500 2000 2500 3,000
מספר עובדי ההוראה שהוערכו (כולל מורים ומנהלים) 21,988 41,479 - - -