תכנית רב-שנתית:רצף חינוכי

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

רצף חינוכי

יעד 13: ביסוס שותפות על הרצף החינוכי: מסגרות חינוכיות, הורים וקהילה

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

שיעור התלמידים המדווחים על פעילויות פנאי - העשרה, אמנות וספורט (תשע״ז).pngממוצע שיעור התלמידים המתמידים בבית ספר (ארצי כללי).png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

176. הבניית תכנית מעברים בין גני הילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים וחטיבות עליונות |מינהל חברה ונוער ומינהל פדגוגי ♣♠

177. יצירת רצף חינוכי בחופשת סוכות, חנוכה, פסח[1] ובחופש הגדול| מינהל חברה ונוער ומינהל פדגוגי | ♣♠

178. פיתוח תכניות בית ספריות לקידום תפיסת ביה"ס כעוגן בקהילה| מינהל חברה ונוער | ♣♠

179. קידום מעורבות הורים בבתי הספר הקהילתיים ופיתוח בתי ספר להורים ביסודי במספר רשויות מקומיות | מינהל חברה ונוער ומנהל פדגוגי |♣♠

180. הידוק שיתופי פעולה בין בתי ספר לתנועות וארגוני נוער ובין בתי הספר למחלקות הנוער | מינהל חברה ונוער | ♣♠

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר בתי ספר קהילתיים 220 220 - - -
מספר התלמידים המשתתפים "בבית הספר של החופש הגדול" א-ג 320,229 340,469 369,119
מספר הרשויות המקיימות תכניות קיץ אחר 232 232 230 235 240
מספר בתי ספר כעוגן בקהילה 131 250 - - -
  1. בדומה לבתי הספר של החופש הגדול, קייטנות המופעלות במוסדות החינוך גנים-ג' במהלך חופשת החגים המצוינים