תכנית רב-שנתית:שפת אם: עברית וערבית

מתוך מתנ״ה תשע״ט
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

שפת אם: עברית וערבית

יעד 1: קידום הידע וההישגים בכל תחומי הדעת, בדגש על שפת אם, מתמטיקה, אנגלית ומדעים

מדדי תוצאה[ | עריכת קוד מקור]

עברית וערבית - עברית ח׳.pngעברית וערבית - ערבית ח׳.png

עברית וערבית - עברית ה׳.pngעברית וערבית - ערבית ה׳.png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣ משימות אסטרטגיות[ | עריכת קוד מקור]

6. הרחבת ההכשרה המקצועית וקידום לימודי התמחות בחינוך הלשוני במסלול לחינוך יסודי ובמסלול הגיל הרך במכללות להוראה (בכפיפות להחלטת המל"ג) | מינהל עובדי הוראה, מזכירות פדגוגית ומינהל פדגוגי | ♣♠

7. גיבוש מתווה לרצף רכישת הקריאה והכתיבה ביסודי ועדכון תכנית הלימודים בשפת אם ערבית  | מזכירות פדגוגית ומינהל פדגוגי | ♣♠

8. חיזוק והטמעת שלהב"ת בחטיבות הביניים | מזכירות פדגוגית, מינהל עובדי הוראה ומינהל פדגוגי | ♣♠

9. הרחבת מיזם הכתיבה בשפת אם בבתי הספר העל-יסודיים  | מזכירות פדגוגית | ♣♠

תפוקות[ | עריכת קוד מקור]

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א פ״ב
מספר בתי הספר המשתתפים בתוכנית שמחת הקריאה
  • יסודי
  • חטיבת ביניים
  • חטיבה עליונה    
- 600

360

200

 

1,200

720

400

 

1,800

1,080

600

 

2,400

1,440

800

 

2,400

1,800

1,00

מספר גנים וכיתות א-ב שלקחו חלק בפרויקט ספרית פיג'מה (דוברי עברית)
  • גנים
  • כיתות א-ב    
8,712

3,000

9,038

3,200

9,038

3,200

מספר גנים וכיתות א-ב שלקחו חלק בפרויקט "מכתאבת אל פאנוס" (דוברי ערבית)
  • גנים
  • כיתות א-ב    
2,970

-

3,234

2,800

3,234

2,800