מנהלים יקרים.

ההנחיות המעודכנות לתקופת הקורונה נמצאות באתר לומדים בביטחון המוסיף להתעדכן לפי השינויים וההנחיות

תכנית רב-שנתית:זכאות לבגרות

מתוך מתנ״ה תש״פ
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

זכאות לבגרות

יעד 1: קידום הידע ומיומנויות החשיבה בכל תחומי הדעת, בדגש על שפת אם, מתמטיקה, אנגלית ומדעים

מדדי תוצאה

יעד 1 זכאות לבגרות כללי.png

 : משימת מטה | ♣ : משימת מחוזותמשימות אסטרטגיות

1. קידום תוכניות ייחודיות לאוכלוסיות שונות להעלאת הזכאות לבגרות | מינהל פדגוגי | ♣♠

2. הפעלת תוכניות לעידוד מצוינות בקרב תלמידים מכלל הרמות והמגזרים | מינהל פדגוגי | ♣♠

3. מיקוד בחסרי בגרות אחת בפרט באוכלוסיות תלמידים ממוקדות (חרדים, יוצאי אתיופיה, מגזר ערבי) | מינהל פדגוגי | ♣♠

4. חיזוק מקצועי של רכזי מקצוע ורכזים פדגוגיים בבית הספר לשיפור ההישגים ולחיזוק הלמידה המשמעותית | מזכירות פדגוגית, מינהל עובדי הוראה ומינהל פדגוגי | ♣♠


תפוקות

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
שיעור התלמידים במוסדות המגישים לבגרות החסרים בגרות

במקצוע יחיד כדי להגיע לבגרות מלאה

2.79% 2.53% 2.28% 2.02% 1.76%
שיעור התלמידים שלא נבחנו כלל במתמטיקה

מהמסיימים בכיתה י"א

18.02%

(ע"ו)

18.38%

(ע"ז)

שיעור התלמידים שלא נבחנו כלל באנגלית

מהמסיימים בכיתה י"א

17.17%

(ע"ו)

18.82%

(ע"ז)

שיעור הזכאות לבגרות בכיתות מותאמות:
  • שיעור הזכאים לבגרות בי"ב - ל"ב טכנולוגי
  • שיעור הזכאים לבגרות בי"ב - ל"ב עיוני
(ע"ו)

48.21%

74.1%

(ע"ז)

54.4%

77.4%

(ע"ח)

54.4%

77.4%

(פ"ב)

82%

58%