מנהלים יקרים.

ההנחיות המעודכנות לתקופת הקורונה נמצאות באתר לומדים בביטחון המוסיף להתעדכן לפי השינויים וההנחיות

תכנית רב-שנתית:רצף חינוכי

מתוך מתנ״ה תש״פ
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

רצף חינוכי

יעד 12: ביסוס שותפות על הרצף החינוכי: מסגרות חינוכיות, הורים וקהילה

מדדי תוצאה

יעד 12 תלמידים מדווחים על פעילויות פנאי .pngיעד 12 ממוצע שיעור המתמידים .png

משימת מטה: ♠| משימת מחוזות: ♣משימות אסטרטגיות

183. הבניית תכנית מעברים בין גני הילדים, בתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים וחטיבות עליונות |מינהל חברה ונוער ומינהל פדגוגי ♣♠

184. יצירת רצף חינוכי בחופשת סוכות, חנוכה, פסח[1] (עבור המגזר היהודי); בחופשת החורף ובחופשת האביב (עבור המגזר הלא-יהודי); ובחופש הגדול| מינהל חברה ונוער ומינהל פדגוגי | ♣♠

185. פיתוח תכניות בית ספריות לקידום תפיסת ביה"ס כעוגן בקהילה| מינהל חברה ונוער | ♣♠

186. פיתוח תכניות לקידום פנאי בכל הגילאים | מינהל חברה ונוער | ♣♠

187. קידום מעורבות הורים בבתי הספר הקהילתיים ופיתוח בתי ספר להורים ביסודי במספר רשויות מקומיות | מינהל חברה ונוער ומנהל פדגוגי |♣♠

188. הידוק שיתופי פעולה בין בתי ספר לתנועות וארגוני נוער ובין בתי הספר למחלקות הנוער | מינהל חברה ונוער | ♣♠

תפוקות

ע"ז ע"ח ע"ט פ פ"א
מספר בתי ספר קהילתיים 220 232 220
מספר התלמידים המשתתפים

"בבית הספר של החופש הגדול"

320,229 327,753 369,119
מספר התלמידים המשתתפים

"בבית הספר של החגים"

342,000 472,680 500,723
מספר הילדים המשתתפים בתוכנית

"חוג לכל ילד"

56,280 91,060
  1. בדומה לבתי הספר של החופש הגדול, קייטנות המופעלות במוסדות החינוך גנים-ג' במהלך חופשת החגים המצוינים