קדם-יסודי יעד גני 2 יצירת סביבות למידה חדשניות ומאתגרות, ובכללן סביבות דיגיטליות

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

מטרה א: קידום למידה משמעותית ואיכותית: ידע, מיומנויות וערכים

יעד גני

2יצירת סביבות למידה חדשניות ומאתגרות, ובכללן סביבות דיגיטליות

بناء حيّزات تعلّميّة عصريّة مليئة بالتحدّيات، وبما في ذلك بيئات رقميّة

  • מממש את כישוריו ואת יכולותיו הלימודיות והחברתיות.
  • פעיל ולומד במגוון סביבות חינוכיות, לרבות סביבות דיגיטליות במרחבי הגן.
  • פועל מתוך סקרנות ורצון ללמידה.
  • שותף פעיל ויוזם במרחבי משחק ולמידה, תכנים, אירועים ופעילויות.
  1. ליצור סביבה חינוכית מותאמת לצורכי ההתפתחות של ילדי הגן.
  2. לעודד ולפתח יוזמה בהקמה של סביבות משחק, תכנון תכנים, ייזום אירועים ופעילויות ברחבי הגן על ידי הילדים.
  3. לפתח חשיבה יצירתית וגמישה תוך מתן הזדמנות לעבודת צוות ושיתופי פעולה בין הילדים.
  4. לאפשר שינויים בסביבות ובתהליכים החינוכיים בהתאמה לצורכי הגן והילדים.
  • לקיים למידה במגוון מרחבים בתוך הגן ובסביבתו כחלק מהוראה מותאמת ורלוונטית בנושאי הלימוד בגן.
  • להקצות זמן ומקום באופן ייעודי להוראת נושאי הכנה לחיים, תוך קישור מושכל לתחומי הדעת הנלמדים.
  • לשלב במרחבי הלמידה כלים דיגיטליים, אמצעי טכנולוגיה מסייעת ועזרי תקשורת תומכת וחלופית, בהתאם למשימה ולמאפייני התלמיד.
  • אין משימות ייחודיות לחינוך הממלכתי-דתי ביעד זה.
איך אדע שמתקדמים אל היעד?
ילדים פועלים בעצמאות בתוך הסביבה הלימודית מתוך סקרנות ועניין.
ילדים פועלים באינטראקציות בתוך מרכזי הלמידה ומבצעים העברת ידע ומיומנויות בין המרכזים.
ילדים יודעים להשתמש באמצעים דיגיטליים והם משכללים את מיומנויות השימוש בהם וחיפוש התוכן לפי גילם.
מדי רבעון נבנים בגן שני מרחבי למידה עם הילדים.

סרטים באתר גננט-בוסתנט

המגזר הערבי:

חינוך מיוחד


{{#tweekihide:firstHeading}}